اخبار ارز دیجیتال

مدیر اجرایی بلاک چین می گوید که مالکیت آینده سرگرمی های دیجیتال است

فناوری‌های Web3 نحوه تعامل ما با بسیاری از اشکال سرگرمی را تغییر می‌دهند و مالکیت در قلب آن قرار دارد.

Web3 با روش های جدید برای ایجاد و مصرف محتوای دیجیتال، صنعت سرگرمی سنتی را مختل می کند.

این صنعت قبلاً پتانسیل توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را برای تغییر روش سازماندهی برنامه‌های تلویزیونی نشان داده است. با افزایش فعالیت Metaverse، هنرمندان شروع به کشف امکانات جدید برای اجرا و ارتباط با طرفداران کرده‌اند.

ارتقای آینده سرگرمی های دیجیتال همه موارد استفاده از فناوری Web3 شامل یک عنصر کلیدی است: مالکیت. مالکیت یکی از ویژگی های تعیین کننده ای است که Web3 Activity را از قبلی خود متمایز می کند.

به گفته کارشناسان صنعت، این یک ویژگی تعیین کننده نه تنها Web3، بلکه در آینده سرگرمی های دیجیتال خواهد بود.

کوین تلگراف با میچ لیو، مدیر عامل بلاک چین تتا لبز با تمرکز بر رسانه و سرگرمی، در مورد آنچه کاربران می توانند از سرگرمی های دیجیتال در آینده ای نه چندان دور انتظار داشته باشند صحبت کرد.

بهتر از همه، مالکیت قدرت را به کاربرانی هدایت می‌کند که در واقع با محتوا درگیر هستند و نه پلتفرم قدرتمند. لیو تأکید می‌کند که هم کاربران و هم پلتفرم‌ها، به‌ویژه از «اقتصاد نمادین کسب‌وکار سرگرمی» سود خواهند برد.

پلتفرم هایی که از Web3 استقبال می کنند، در زمانی که حاشیه های مدل های کسب و کار Web2 در حال کاهش است، راه های جدیدی برای کسب درآمد خواهند داشت.

این در زمانی اتفاق می افتد که رقابت در صنعت استریم عواقب مخربی برای ارائه دهندگان خدمات دارد. طبق گزارش‌های اخیر، پلتفرم‌هایی مانند Paramount+ و Disney+ شاهد رشد مشترکین در سه ماهه گذشته بودند. با این حال، قیمت سهام دومی تا ۹ درصد کاهش یافت و درآمد هر دو کمتر از برآوردهای رسمی بود.

مربوط: توکن های اجتماعی موتور Web3 هستند، از پایگاه های طرفداران گرفته تا مشوق ها.

لیو گفت که جنگ های استریم منجر به افزایش هزینه های کاربر و تبلیغات می شود. در عوض، او پیشنهاد می‌کند، چنین پلت‌فرم‌هایی باید مدل‌های تجاری جدیدی را اتخاذ کنند که بر تجربه کاربر تأکید دارد. این از طریق مالکیت حاصل می شود.

“کلید این است که به جای گرفتن همه تصمیمات از بالا به پایین، صدای کاربران و طرفداران را ارائه دهیم.”

لیو ادامه داد: چه مالکیت تغییرناپذیر فیلم‌ها یا حق رأی در مورد نحوه عملکرد پلتفرم باشد، کنترل بیشتر به کاربران کمک می‌کند از متمرکز شدن جلوگیری شود.

فعالیت های Metaverse یکی از راه های بهبود ویژه تجربه کاربر از طریق مالکیت است. همانطور که سرمایه‌گذاران فضای متاورس را هجوم می‌آورند، پلتفرم‌های سرگرمی می‌توانند از مرزهای جدیدی با موانع کمتر بین مخاطبان استفاده کنند.

یک اقتصاد غیرمتمرکز و مالکیت کاربر را می توان از ابتدا در متاورس ایجاد کرد.

بر اساس گزارش اخیر DappRadar، پروژه‌های بازی‌های متاورس و بلاک چین در سه ماهه سوم مجموعاً ۱.۳ میلیارد دلار جمع‌آوری کرده‌اند.

توسعه دهنده بلاک چین، ریپل، یک صندوق ۲۵۰ میلیون دلاری برای حمایت از پروژه های Web3 با تمرکز بر سرگرمی و رسانه ایجاد کرده است، بنابراین شرکت های موجود در این فضا نیز شاهد افزایش پتانسیل Web3 برای سرمایه گذاری های سرگرمی هستند. در ۱۸ اکتبر سال جاری، موج دوم سازندگان آغاز شد.

نویسنده: Savannah Fortis

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا