Metaverse در غرب به پایان رسیده است، اما در آسیا بسیار داغ است: یکی از بنیانگذاران Sandbox
سباستین بورگت، یکی از بنیانگذاران سندباکس، می گوید که بخش متاورس در هنگ کنگ، کره جنوبی و ژاپن در حال رونق است.
سباستین بورگت، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی The Sandbox، می گوید در حالی که متاورس ممکن است برای کاربران ساکن در ایالات متحده احساس “مرده” کند، این صنعت در سراسر آسیا در حال پیشرفت است.
بورگت در گفتگو با کوین تلگراف در اجلاس Web3 اتحادیه بازی های بلاک چین آسیا در سنگاپور در ۱۲ سپتامبر گفت که سال گذشته تقریبا ۵۰ درصد از تجارت سندباکس از چندین کشور در آسیا بود.
بورگتو گفت: «اگر ما روی آسیا تمرکز نکنیم، آمریکای شمالی و غرب فکر میکنند که متاورژن به پایان رسیده است.
اما آسیا بسیار داغ است. هنگ کنگ و کره جنوبی دو بازار برتر هستند و پس از آن ژاپن.
در همین حال، بورگتو گفت که به زودی راه اندازی Lion City را روی صحنه در Token 2049 در سنگاپور اعلام خواهد کرد. Lion City ناحیه جدیدی از ۵۱۲ قطعه زمین مجازی در Sandbox Metaverse است که هدف آن نشان دادن فرهنگ سنگاپور از طریق مشارکت با تعدادی از شرکت های جهانی است. نام تجاری.
بورگت توضیح داد که چگونه The Sandbox یک فروش بزرگ زمین مجازی در ترکیه را تکمیل کرد. ترکیه دارای چیزی است که متاورس به عنوان یک “اکوسیستم بزرگ” توصیف می کند.
او افزود: «اکوسیستم Sandbox به بیش از ۴۰۰ برند، ۷۰۰ شریک در سراسر جهان و ۲۰۰ آژانس تأیید شده که بر روی Sandbox ساخته شده اند، رشد کرده است.
با وجود کندی استفاده از Metaverse در غرب، بورگت با خوش بینی به تعدادی از پیشرفتهای جدید در وب ۳ و فضای واقعیت مجازی به طور گستردهتر اشاره کرد.
اولین پیشرفت قابل توجه، معرفی NFTهای پویا بود که به سازندگان اجازه میدهد ابردادهها را تغییر دهند و ظاهر و عملکرد یک دارایی معین را تغییر دهند.
ما احساس می کنیم که هر NFT باید واقعاً منحصر به فرد باشد، نه تنها در ظاهر، بلکه در تمام ویژگی های ابرداده.
بورگتو به شوخی گفت: “ما اغلب این مقایسه را با دنیای واقعی انجام می دهیم. به عنوان مثال، اگر من یک راکت تنیس بخرم، آیا همان راکتی است که پیت سامپراس قبلا یا بعد از آن استفاده کرده است؟”
علاوه بر این، Borget گفت که عرضه هدست واقعیت افزوده Vision Pro اپل یک گام بزرگ رو به جلو برای صنعت Metaverse است، با قابلیتهای واقعیت افزوده که به داراییهای دیجیتال در محیط فیزیکی اجازه میدهد دقیقاً شبیه به چیز واقعی باشند.
مطالب مرتبط: Animoca قصد دارد برای Web3 سیستم شناسه دیجیتال و امتیاز ایجاد کند
بورگتو گفت: “این باعث می شود دارایی های دیجیتال حتی بیشتر در دسترس باشند. به جای نشستن در کیف پولی که باید در یک صفحه در یک مرورگر یا برنامه خاص باز شود، باید در محیط اطراف باز شود.”
اکنون که میتوانیم محتوا را از نزدیک ببینیم، میتوانیم حتی بیشتر با آن ارتباط برقرار کنیم.»
در نهایت، بوگت به این نتیجه رسید که هیچ راه درست یا غلطی برای ترویج پذیرش گسترده Web3 در متاورس وجود ندارد.
صنعت بازی سنتی در موقعیت خوبی قرار دارد که باور کند پذیرش وب۳ تنها در صورتی اتفاق میافتد که بلاک چین بازیهایی را ارائه دهد که همان سطح کیفیت بازیهای کاربردی Web2 را ارائه دهد.
بورگت اذعان کرد که این می تواند یک مورد استفاده قوی برای بسیاری از شرکت های بازی سازی در این فضا باشد، اما گفت که متاورس هایی مانند The Sandbox تجربیات جدیدی را به کاربران ارائه می دهند که با دنیای بازی های سنتی متفاوت است.او اشاره کرد که به تولید کمک می کند.
آسیا اکسپرس: لویاتان هوش مصنوعی Tencent از کلاهبرداری ۸۳ میلیون دلاری کشف کرد، اینفلوئنسر چینی ممنوع شد
نویسنده: Tom Mitchelhill
منابع:
Cointelegraph | CoinDesk | U.Today