اخبار ارز دیجیتال

گیمرها سرگرمی می خواهند، نه یک Grindfest برای توکن ها – یکی از شرکت های تابعه Animoca

Luke Sillay از Blowfish Studios استدلال می‌کند که بازی‌های بلاک چین زمانی محبوب‌تر خواهند شد که بتوانند تجربیات مشابهی را به League of Legends و Fortnite ارائه دهند.

یک توسعه‌دهنده بازی‌های بلاک‌چین متعلق به برند Animoca به کوین‌تلگراف گفت: بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین باید زمان بیشتری را صرف «سرگرم‌کننده بودن» نسبت به توسعه توکوئنومیکس‌های پر زرق و برق کنند.

لوک شیرای، مدیر انجمن اصلی شرکت سازنده بازی Blowfish مستقر در استرالیا، در اولین روز از نمایشگاه بازی توکیو 2022 با کوین تلگراف صحبت کرد و گفت که تعداد زیادی از بازی های بلاک چین در حال رشد بیشتر از گیم پلی خود هستند. او گفت که تمرکز بیشتر روی بازی های داخلی است. جوایز بازی و توکنومیک. .

“اگر به بسیاری از بازی های بلاک چین دیگر نگاه کنید، متوجه خواهید شد که بازی آنها واقعاً سرگرم کننده نیستند. شما می توانید سود داشته باشید، اما به طور کلی، آنقدرها هم سرگرم کننده نیست، درست است؟”

به گفته Sillay، به طور کلی، بسیاری از این بازی‌ها حالت‌های بازی ساده‌ای دارند که بر پایه کسب درآمد و نه سرگرمی خالص ساخته شده‌اند، که تاکنون نتوانسته توجه گیمرهای سنتی را به خود جلب کند. من نتوانستم.

طبق داده‌های DappRadar، محبوب‌ترین بازی‌های بلاک چین توسط کاربران فعال در 30 روز گذشته Gameta، Alien World و Solitaire Blitz به ترتیب با 1 میلیون، 814000 و 652760 کاربر هستند. اعداد و ارقام علاقه زیادی به بازی نشان می دهند، اما در مقایسه با بازی های سنتی محبوب کم رنگ است.

سیلای گفت: بازی‌ها در درجه اول باید «بازی سرگرم‌کننده» و برای تماشای جذاب باشند.

“تفکر ما این است که اگر بازی سرگرم کننده است و جذاب به نظر می رسد، مردم تمایل دارند آن را بازی کنند.”

Blowfish Studios یک توسعه‌دهنده بازی ویدیویی استرالیایی است که توسط Animoca Brands در جولای 2021 با قیمت تقریباً 6.6 میلیون دلار خریداری شد. به عنوان بخشی از این خرید، Animoca Blowfish را از یک بازی Web2 به Web3 برد. نیروی اصلی شرکت

نمایش بازی توکیو 2022

در پاسخ به سوالی در مورد انواع بازی‌هایی که برای ادغام NFT و P2E مناسب‌تر هستند، Sirey غول‌های رایگانی را که در حال حاضر بازارهای داخلی داخلی دارند، مانند لیگ افسانه‌های Riot و Fortnite اپیک گیمز را برجسته کرد.

او گفت این نوع بازی‌ها عموماً طرفداران فداکاری را به خود جذب می‌کنند، زیرا بازی کردنشان سرگرم‌کننده است و به‌طور مداوم تجربه را در طول زمان به‌روزرسانی و بهبود می‌بخشد. افرادی را ایجاد می‌کند که بازی می‌کنند و با خوشحالی پول خرج می‌کنند تا پوسته‌های شخصیت‌های جدید و سایر محصولات را بخرند.

مانند League of Legends یا Fortnite، با پوسته‌ها و غیره. […] وقتی از بازی کردن چیزی برای مدت طولانی لذت می برید و بعد از یک یا دو سال آن را ترک می کنید، چیز زیادی برای نشان دادن آن وجود ندارد. اما اگر این کار را روی بلاک چین انجام دهیم، پتانسیل فروش تمام دارایی هایی را که به دست می آوریم داریم.

سیلای گفت: موانعی برای ورود به بازی‌های بلاک چین وجود دارد که ممکن است برخی افراد را به تعویق بیندازد و اگر فرآیند ورود به سیستم حل شود، می‌تواند کاربران جدیدی را جذب کند.

او گفت: «تلاش برای یادگیری در مورد این فناوری جدید، ایجاد کیف پول و غیره چیز بسیار دشواری است و کلمات زیادی در بلاک چین وجود دارد که معنای کاملاً متفاوتی دارند.

Sega Booth: Tokyo Game Show

Phantom Galaxies یک تیرانداز ربات مکانیکی جهان باز است که قرار است در سه ماهه چهارم 2022 وارد دسترسی اولیه رسمی شود. NFT های درون بازی آن در حال حاضر شاهد سطوح بالایی از تقاضا هستند، با بیش از 517000 مالک Origin Collection طبق گفته OpenSea. این پروژه همچنین فروش خصوصی NFT را به مبلغ 19.3 میلیون دلار در ماه می تکمیل کرد.

مربوط: Animoca تایید می کند که دور 110 میلیون دلاری توسط Temasek رهبری می شود و خریدهای جدیدی را برنامه ریزی می کند

در این مرحله، تنها یک NFT برای راه‌اندازی فانتوم کهکشان‌ها مورد نیاز است، که باعث می‌شود وارد شدن به آن فرآیند نسبتاً ساده‌ای باشد.

سیلی می‌گوید: «بقیه واقعاً اساساً مانند یک بازی سنتی است.

نویسنده: Brian Quarmby

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا