اخبار ارز دیجیتال

گیمرهای معمولی مخاطبان “مهم” برای بازی های بلاک چین هستند: مدیران GameFi

بسیاری از گیمرهای معمولی هنوز تمایلی به بازی هایی ندارند که از فناوری بلاک چین استفاده می کنند، اما مدیران بازی بر این باورند که یک بازی عالی می تواند آن را تغییر دهد.

به گفته سه نفر از بنیانگذاران شرکت بازی های بلاک چین، بازار بازی های معمولی همچنان یک مشتری مهم برای بازی های بلاک چین و توکن های غیرقابل تعویض (NFT) در بازی خواهد بود.

گیمرهای معمولی که نسبتاً به طور منظم بازی می کنند، اما زمان بسیار کمی را صرف می کنند، بزرگترین بخش بازیکن در صنعت بازی را تشکیل می دهند.

کایران وارویک، یکی از بنیانگذاران بازی نقش آفرینی بلاک چین ایلوویوم، گیمرهای معمولی را به دلیل تعداد زیاد آنها «بحرانی» خواند.

با توجه به Exploding Topics، تا سال 2023 بیش از 3 میلیارد گیمر در سراسر جهان وجود خواهد داشت که حداقل 1.95 میلیارد آنها گیمرهای معمولی تخمین زده می شوند.

کایران وارویک، یکی از بنیانگذاران ایلوویوم منبع: لینکدین

وارویک که در درجه اول علاقه مند به کسب بازدهی درون بازی از کشورهای در حال توسعه است، گفت گیمرهایی که جذب بازی های موبایلی می شوند نیز اهمیت فزاینده ای پیدا می کنند.

با این حال، وارویک اذعان کرد که به دلیل کیفیت پایین‌تر بازی‌های بلاک‌چین، «چالش بزرگی» برای جذب گیمرهای معمولی به بازار وجود دارد.

با این وجود، او خوش بین بود که NFT ها، بلاک چین و وب 3 آینده درخشانی در بازی های رایج خواهند داشت.

وارویک می‌گوید: «NFT، بلاک چین و وب 3 در درازمدت جایگاه خود را در بازی‌های اصلی از دست خواهند داد، زیرا توسعه‌دهندگان بازی اصلی در حال حاضر در تلاش هستند تا این فناوری‌ها را در بازی‌های خود بگنجانند، علی‌رغم واکنش‌های شدید جامعه.»

او افزود: «با توسعه بازی‌های سرگرم‌کننده و جذاب‌تر مبتنی بر NFT، بازیکنان مزایای مالکیت را تجربه خواهند کرد و نمی‌خواهند به بازی‌های سنتی بازگردند.»

Yat Siu، یکی از بنیانگذاران و رئیس Animoca Brands، دیدگاه مشابهی را به اشتراک گذاشت و مخاطبان معمولی را «کاملاً مهم» برای بازی‌های بلاک چین و NFT خواند و گفت: ادعا کنید.

بازی‌ها چه گاه به گاه یا میان‌هسته باشند، بازی‌ها همچنان بازی هستند. یکی از چیزهایی که واقعاً جریان اصلی بازی‌ها را بزرگ کرد، بازی‌های غیررسمی بود.

به گفته Siu، صنعت بازی‌های رایج در سال‌های 2010-2011 دچار یک وصله سخت شد و “رشد متوقف شد”. معرفی بازی های موبایلی به احیا و جذب نسل جدید گیمرها کمک کرده است. این شاهکاری است که بازی های بلاک چین باید آن را تکرار کنند.

یات سیو در کنفرانس خبری مجمع جهانی اقتصاد صحبت می کند.منبع: برند انیموکا

Siu معتقد است که برای شروع رونق بازی های بلاک چین به یک بازی عالی نیاز است و پیش بینی می کند که صدها میلیون گیمر می توانند در 18 تا 24 ماه آینده وارد شوند.

او گفت: “من فکر می‌کنم که نمودارهای بسیار خوبی داریم، اما شما نمی‌توانید همه را یک شبه تبدیل کنید، درست است؟ اما تازه شروع شده است، مردم سرگرم می‌شوند و بازی در حال بهتر شدن است.”

“شما فقط به یک بازی نیاز دارید که در واقع بسیار موفق باشد، و اساساً می توانید اخبار مهمی دریافت کنید. این Web3 است، بنابراین وقتی بسیار محبوب شد، به بازی های دیگر سرازیر می شود.”

NFT های بازی با واکنش مخاطبان اصلی بازی مواجه شده اند و چندین شرکت برجسته مجبور شده اند از برنامه های خود برای ترکیب NFT صرف نظر کنند، اما Siu می گوید این به این دلیل است که گیمرها علاقه بیشتری به این فناوری دارند. من فکر می کنم این فقط موقتی است تا زمانی که در مورد نحوه کار بیشتر بدانیم. کار می کند.

او گفت: “من فکر می کنم آنها سعی می کنند نسبت به مخاطبان خود حساس باشند. منظورم این است که این کار درستی است که به عنوان یک شرکت انجام می شود. برای من اهمیتی ندارد که شما چه فکر می کنید.”

سیو افزود: “بیشتر گیمرهایی که با آنها صحبت کرده ام می گویند همه چیز به خاطر داشتن مالکیت دیجیتال در بازی هایشان است، اما آنها همچنان با NFT ها مخالف هستند، اما آموزش و پرورش این مشکل را به مرور زمان برطرف خواهد کرد.”

مربوط: نظر: سال 2023 سال “ساخت” بازی رمزنگاری است

Bozena Rezab، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل GAMEE، یک پلتفرم بازی های موبایلی بلاک چین، معتقد است که بازی های موبایلی در جذب گیمرهای معمولی نقش خواهد داشت.

او گفت: “بازی گاه به گاه تلفن همراه ساده ترین مرحله برای بازی است و می تواند مخاطبان زیادی را جذب کند. این چیزی است که ما می توانیم در تلاش خود برای مشارکت دادن گیمرها در بازی های NFT/blockchain ارائه دهیم.”

با این حال، مدیران بازی معتقدند که ابتدا باید برخی از جنبه‌ها تغییر کند، از جمله بازی‌های بدون دیوار پرداخت، جلسات کوتاه‌تر و راه‌اندازی آسان‌تر برای بازیکنان معمولی.

ما هنوز در حال بررسی استفاده از فناوری بلاک چین در بازی‌ها هستیم. مفهوم مالکیت دارایی بسیار قوی است و همچنان خواهد بود. سبک بازی دقیقی که آینده را مشخص می‌کند، مدل‌های اقتصادی و مکانیک بازی هنوز مشخص نشده است. کاوش کرد” او گفت.

نویسنده: Stephen Katte

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا