اخبار ارز دیجیتال

Axie Infinity برای بازی‌های ارز دیجیتال سمی است

Axie Infinity، مانند اکثر بازی‌های ارز دیجیتال، تجربه وحشتناکی را برای بازیکنان فراهم کرده است.

بازی های بلاک چین تنها چهار سال از عمرشان می گذرد. این یک کودک نوپا در مقایسه با بقیه صنعت است. کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، به خصوص در مورد بازی هایی که بازی می کنید و کسب درآمد می کنید.

یک کهنه سرباز 28 ساله در صنعت بازی. او در این مدت 32 عنوان از سگا جنسیس تا آکیولوس ریفت تولید کرده است. برخی از آنها عالی بودند خیلی ها فراموش شدند. تا زمانی که Axie Infinity شروع به کار کرد، چیز زیادی در مورد بازی های بلاک چین از توسعه دهندگان و بازیکنان سنتی نشنیدیم. در اوج خود در سال 2021، هر روز نزدیک به 2 میلیون بازیکن وارد بازی می شدند.

در آن زمان، اکثر افراد خارج از جامعه ارزهای دیجیتال به شدت در مورد توانایی بلاک چین برای افزودن چیزهای معنی دار به بازی ها تردید داشتند (و هنوز هم هستند). آن‌ها Axie را نمونه‌ای از ارزش‌های تولید پایین و حدس و گمان‌های افسارگسیخته می‌دانند و می‌خواهند به هر قیمتی از آن اجتناب کنند. علاوه بر این، آن‌ها بلاک چین را ادامه‌ی افزایش بیش از حد ناشران می‌دانند. اما در سال 2021، بسیاری بر این باور بودند که Axie ثابت می کند که شکاکان بازی های بلاک چین اشتباه می کنند.

این نبود. Axie و بسیاری دیگر از «بازی‌های» کریپتو تجربه‌ای وحشتناک بوده‌اند. آنها بیشتر شبیه به اشتراک گذاری دیجیتال هستند، صاحبان NFT ثروتمندی که از بازیکنان کم درآمد سوء استفاده می کنند. این یک گیم پلی سطحی است که بر روی یک مدل توکنومیکس قرار گرفته است. این اخیراً در ماه اکتبر زمانی که ارزش توکن SLP Axie در نتیجه بازگشایی توکن قریب الوقوع سقوط کرد، مورد توجه قرار گرفت.

مربوط: بازی های رمزنگاری برای موفقیت باید سرگرم کننده باشند – مشکل پول نیست

بیشتر بازیکنان، توکن‌های خود را در بازار ارزهای دیجیتال به جای بازی‌ها می‌فروشند. این بدان معنی است که تعداد توکن ها افزایش می یابد و نوعی تورم رمزنگاری ایجاد می کند. مدل بازی برای حفظ آن به هجوم مداوم بازیکنان جدید متکی است – این ماه نشان داد که تضمینی نیست.

ارزش Axie بیشتر بر اساس این حدس و گمان است تا سرگرمی آن. این بازی به معنای واقعی کلمه یک سنگ زنی است اگر این چیزی است که در آن وجود دارد. علیرغم تلاش برای استفاده از تکرارهایی مانند Axie Origins برای جدا کردن آن از اتکای آن به اقتصاد بازی، یک مدل سمی از اتکای بیش از حد به tokennomics حاکم است. این امر همچنان مانع از پروژه‌هایی می‌شود که از بلاک چین برای ایجاد بازی‌های سرگرم‌کننده استفاده می‌کنند که تجربه بازیکن را بهبود می‌بخشد.

در اوج محبوبیت، تیم پشت سر Axie متکبرانه ادعا کرد که بازیکنان را “آزاد می کند” و دنیایی را ایجاد می کند که در آن کار و بازی با هم ادغام می شوند. اما کاهش بازی پس از هک عظیم 620 میلیون دلاری وجوه مشتریان در ماه مارس نشان داد که این کلمات چقدر توخالی هستند. Sky Mavis، خالقان Axie، با درک این موضوع که بازی‌ها به سادگی نمی‌توانند به ماموریت خود عمل کنند، از روایت بازی و کسب درآمد به اخلاق بازی و کسب درآمد تبدیل شدند.

برای موفقیت بازی های بلاک چین، توسعه دهندگان باید به جای تلاش برای پشتیبانی از توکن ها، روی طراحی بازی عالی تمرکز کنند. حتی بازی‌های رایج نیز در شرایط سخت اقتصادی جهانی با مشکل مواجه هستند. با این حال، بازی‌هایی که علی‌رغم احساسات بازار خوب عمل می‌کنند، عناوین AAA مانند God of War Ragnarok و آخرین Call of Duty، با داستان‌های هیجان‌انگیز و گیم‌پلی عالی هستند.

این مهم است که بازیکنان بتوانند وقت خود را صرف ایجاد برچسب، پوسته، اسلحه و چیزهایی که مردم دوست دارند بگذرانند و در عین حال بتوانند از آنها کسب درآمد کنند. مردم به خروجی نیاز دارند که در آن بتوانند خلاقیت خود را آزاد کنند و محتوایی را که باعث ایجاد علاقه و احساسات می شود، همراه با جامعه ای عاشق بازی گرد هم بیاورند.

برای تغییر درک بازی های بلاک چین، باید نشان دهیم که چگونه می تواند به گیمرها کمک کند. فراتر از کلمات است و در عمل نشان می دهد که گیم پلی و کاربرد را بهبود می بخشد. بلاک چین زیرساخت بک‌اند برای مواردی مانند اجازه دادن به بازیکنان برای داشتن واقعی آیتم‌های درون بازی، اثبات انتساب و تاریخچه سلاح‌ها و غارت‌ها، و دریافت پاداش برای آنچه در بازی ایجاد می‌کنند است. شما می‌توانید کارهای باورنکردنی را به عنوان یک ساختار انجام دهید.

مربوط: چرا ربات ها بر بازی کریپتو تسلط دارند؟ توسعه دهندگانی که پول نقد به دست می آورند به آنها انگیزه می دهند

بخشی از انگیزه ویتالیک بوترین برای نوآوری در بلاک چین ناشی از عذاب او در World of Warcraft بود، زمانی که او توانایی خود را در طلسم کردن یک شبه در نتیجه کنترل متمرکز زمین برنج بازی از دست داد. بلاک چین در نهایت مالکیت واقعی عملکرد درون بازی را به بازیکنان باز می گرداند. این بدان معناست که بازیکن مالک آنهاست حتی اگر بازی تغییر کند یا از کار بیفتد.

این مالکیت دارایی می تواند حوزه های زیادی را در بر گیرد. مایکروسافت و سونی اکنون اجازه می‌دهند ویدیوهایی از فعالیت‌های درون بازی گرفته شود و در رسانه‌های اجتماعی پست شوند، اما مشخص نیست که چگونه درآمدزایی می‌شود. شما به درآمدزایی YouTube وابسته هستید. بلاک چین به بازیکنان این امکان را می دهد که لحظات درون بازی را ثبت کنند، آنها را به عنوان NFT به خاطر بسپارند و به مردم اجازه دهند تا آن ها را به دلخواه خود خریداری و بفروشند. به روز رسانی زیرساخت های بازی و فعال کردن نوآوری های جدید همچنین امکان ادغام بلادرنگ با فرآیند خلاقانه بازیکنان را فراهم می کند، چیزی که به ندرت در صنعت دیده می شود.

بازیکنان می خواهند در ساخت بازی ها مشارکت داشته باشند. آنها نمی خواهند برای پرداخت بیشتر دستکاری شوند. استودیوها باید گیم پلی، گرافیک غنی و روایت های جذاب را در اولویت قرار دهند تا بازیکنان را درگیر خود کند. یک بازی موفقیت‌آمیز بلاک چین، بازی‌ای است که در آن بازیکنان حتی نمی‌دانند که بلاک چین در پس‌زمینه کار می‌کند.

فریب و جنون سوداگرانه به ویژگی اصلی بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال در سال جاری تبدیل شده است. این باعث می‌شود که بازیکنان در بازی حضور داشته باشند. استودیوها باید بیشتر تلاش کنند تا به بازیکنان نشان دهند که بازی‌های بلاک چین می‌توانند امنیت، سرگرمی و عملکرد آدرنالینی را که بازی‌های مورد علاقه آنها را تعریف می‌کنند، ارائه دهند.

مارک لانگ مدیر عامل شرکت Shrapnel، یک تیرانداز اول شخص AAA با قابلیت بلاک چین است. او پس از اخذ مدرک لیسانس در علوم کامپیوتر از دانشگاه تگزاس در آستین، در برنامه آموزش اجرایی مدرسه وارتون شرکت کرد. او قبلاً به عنوان مدیر گروه محصولات دیجیتال HBO فعالیت می کرد. به عنوان مدیر برنامه گروه در مایکروسافت. مدیرعامل شرکت هایی مانند Aristia، Meteor Entertainment و Zombie Studios.

این مقاله برای اهداف اطلاعات عمومی است و در نظر گرفته نشده است و نباید به عنوان مشاوره حقوقی یا سرمایه گذاری تلقی شود. دیدگاه‌ها، افکار و نظرات بیان شده در اینجا متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس‌کننده یا بیانگر دیدگاه‌ها یا نظرات Cointelegraph نیست.

نویسنده: Mark Long

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا