اخبار ارز دیجیتال

لیگ حرفه ای ورزش کاراته رزمی DAO را برای اداره هواداران و ورزشکاران راه اندازی کرد

DAO رزمی کاراته به عنوان بخشی از قرارداد سه ساله حمایت مالی Hedera با بنیاد HBAR آغاز خواهد شد و قرار است در دسامبر ۲۰۲۲ راه اندازی شود.

مبارزات کاراته، یک لیگ برجسته هنرهای رزمی تمام تماس، تصمیم خود را برای تشکیل یک سازمان غیرمتمرکز خودمختار (DAO) برای تغییر حاکمیت خود به طرفداران و ورزشکاران خود اعلام کرده است.

DAO رزمی کاراته به عنوان بخشی از قرارداد سه ساله حمایت مالی Hedera با بنیاد HBAR راه اندازی می شود و انتظار می رود در دسامبر ۲۰۲۲ به صورت زنده آغاز شود. تعیین بودجه لیگ، تخصیص منابع، انتخاب تامین کننده، استراتژی های بازاریابی و تغییرات قوانین.

علاوه بر این، DAO به طرفداران این امکان را می‌دهد تا بر اساس حوزه‌های نفوذ از پیش تعیین‌شده، در مورد تصمیم‌های مربوط به ورزش، مانند قرارداد بازیکنان و انتخاب مسابقه، رأی دهند. کاراته کامبت قصد دارد ۵۰ درصد از توکن های داخلی خود را به صورت رایگان برای مشارکت در DAO و برنامه های بازی در جامعه توزیع کند.

انتظار می‌رود که مشارکت کاراته در DAO در سراسر جهان گسترش یابد زیرا لیگ در بیش از ۱۰۰ کشور از طریق کانال‌های اصلی و آنلاین مانند CBS Sports، Eurosport، YouTube و TikTok پخش می‌شود. آدام کواچ، رئیس مبارزه کاراته، بر نیاز به بهبود تعامل طرفداران تاکید کرد و گفت:

“دنیای ورزش باید برای افزایش تعامل با نسل جدیدی از طرفدارانی که در رسانه‌های اجتماعی و بازی‌های دیجیتال بزرگ شده‌اند، تکامل یابد. امیدوارم که.”

به گفته کاراته کامبت، لیگ میزبان یک جامعه آنلاین با بیش از ۳.۵ میلیون هوادار است که می تواند به تصمیم گیری های آینده کمک کند. Shayne Higdon، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل بنیاد HBAR، گفت که DAO آینده به جذب کاربران بیشتر به شبکه Hedera کمک می کند، که “تاثیری ملموس و واقعی بر کاربران نهایی خواهد داشت.”

مربوط: Tribe DAO به بازپرداخت ۸۰ میلیون دلار به قربانیان هک Rari رأی داد

به گفته کوین شائو، رئیس اجرایی اتحادیه بازی‌های بلاک چین آسیا (ABGA)، برخلاف اکثر اکوسیستم‌های فرعی کریپتو که در حال حاضر به دنبال راه‌هایی برای بازیابی هستند، صنعت GameFi تحت تأثیر عناوین پرفروش قرار گرفته است.

شائو در صحبت با Cointelegraph بر عدم توجه به “عملکرد بازی” و لذت کاربر تاکید کرد. در عوض، او معتقد بود، عناوین فعلی GameFi تنها بر روی توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و قابلیت‌های بازی به یک (P2E) تمرکز دارند.

وی ضمن تاکید بر اهمیت پذیرایی از سلیقه های مختلف کاربران، معرفی برخی از عناوین سه گانه A به GameFi را برای احیای اکوسیستم ضروری دانست.

نویسنده: Arijit Sarkar

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا