اخبار ارز دیجیتال

تیرانداز Shrapnel Web3 به لطف Gensler از برداشت وجه نقد توسط کاربران آمریکایی جلوگیری می کند

مدیر اجرایی Shrapnel به Cointelegraph گفت که گیمرها وقتی آنها را به پول نقد تبدیل می کنند، بلافاصله به ارزش پولی دارایی های درون بازی خود پی می برند، که مشکلاتی را برای SEC ایجاد می کند.

سازندگان بازی بلاک چین Shrapnel، یک بازی تیراندازی اول شخص AAA در آینده، بخش‌هایی از بازی را برای بازیکنان مستقر در ایالات متحده قطع می‌کنند تا از خشم احتمالی تنظیم‌کننده‌های اوراق بهادار کشور جلوگیری کنند. این یک برنامه است.

فرانسیس برانکین، رئیس بخش اقتصاد Shrapnel در ماه سپتامبر گفت که این بازی قرار است در دسترسی زودهنگام در دسامبر منتشر شود، بدون محدودیت برای بازیکنان در اروپا و آسیا، اما گیمرهای آمریکایی به هیچ وجه نمی توانند پول نقد کنند. من این را در مقاله ۱۳ ذکر کردم. مصاحبه Cointelegraph در Token 2049.

“آن ها هستند [U.S. users] شما می توانید هر کاری که بازیکنان دیگر می توانند انجام دهند انجام دهید، اما نمی توانید پول نقد را برداشت کنید. به محض اینکه آنها می توانند ارزش پولی را درک کنند، مشکل اینجاست که به عنوان وثیقه برای بازیگران آمریکایی تبدیل می شود. ”

او امیدوار است که این مشکل موقتی باشد و نئون، تیم سازنده Shrapnel، به زودی به کاربران آمریکایی اجازه دهد تا سرمایه ای را که از Shrapnel به دست می آورند به حساب های بانکی خود متصل کنند. Masu.

Shrapnel یک بازی تیراندازی اول شخص است که در زمین در سال ۲۰۳۸ اتفاق می‌افتد، جایی که بازیکنان در حالی که توسط دشمنان و سایر بازیکنان تعقیب می‌شوند، به دنبال پاداش‌ها هستند.

Blankin توضیح داد که این بازی همچنین به گیمرها اجازه می دهد تا به جای ایجاد ارزش از خود بازی، یک اقتصاد باز ایجاد کنند و حقوق مالکیت معنوی دارایی های درون بازی را داشته باشند.

این یکی از اصلی ترین دلایلی بود که مدیرعامل شرکت، مارک لانگ، تصمیم گرفت مسیر بلاک چین را طی کند. کاربران می توانند برند خود را بسازند و دارایی های درون بازی را از ابتدا ایجاد و بفروشند.

بلانکین با اشاره به Roblox و Minecraft به عنوان نمونه کتاب درسی توضیح داد: «محتوای تولید شده توسط کاربر واضح است که مهم است.

برانکین گفت که نئون آوالانچ را به دلیل توانایی اش در مقیاس پذیری انتخاب کرد.

برانکین توضیح می‌دهد که در حال حاضر ترکش‌ها می‌توانند ۲ میلیون تراکنش در ساعت (۵۵۵ TPS) را پردازش کنند که فعلاً کافی است، اما به مرور زمان افزایش آن با Avalanche آسان‌تر خواهد شد.

مربوط: عربستان سعودی به دنبال بازی های بلاک چین و Web3 برای تنوع بخشیدن به اقتصاد است

نئون قصد دارد نسخه دسترسی زودهنگام این بازی را در ماه دسامبر برای کاربران پولی منتشر کند و سپس آن را به یک بازی رایگان تبدیل کند.

در حالی که محدودیت‌های اعمال شده بر روی کاربران آمریکایی مانعی برای راه‌اندازی آتی Shrapnel است، یکی از بنیانگذاران Sandbox به Cointelegraph گفت که در حالی که Metaverse (و به طور کلی بازی) در ایالات متحده در حال ناپدید شدن است، در آسیا به طور فزاینده‌ای محبوب می‌شود. در هنگ کنگ، کره جنوبی و ژاپن پر رونق است.

مجله: Web3 Gamer: GTA Owner Reviews Web3، Bitcoin Casino و Sunflower Land


نویسنده: Brayden Lindrea
منابع:
Cointelegraph | CoinDesk | U.Today

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا