اخبار ارز دیجیتال

Bandai Namco، Sega، بازی های اصلی با تمرکز بر بازی های بلاک چین

شرکت‌های بزرگ بازی‌سازی در تلاش هستند تا بازی‌های اصلی بلاک چین را به پیش ببرند و نمی‌خواهند «سیاست خود را تغییر دهند» حتی اگر برخی واکنش‌های منفی نشان دهند.

مدیران پروژه بلاک چین Oasys به کوین تلگراف گفتند که غول بازی ژاپنی خود را برای پذیرش بازی های بلاک چین اصلی قرار می دهد، که تحت تاثیر برخی از گیمرها که مخالف ارزهای دیجیتال و توکن های غیرقابل تعویض (NFT) هستند، می گویند این اتفاق نخواهد افتاد.

ریو ماتسوبارا، مدیرعامل Oasys، هفته گذشته در گفتگو با Cointelegraph در نمایشگاه بازی توکیو ۲۰۲۲، گفت که شرکای بزرگ در پروژه‌هایی مانند Bandai Namco، Sega و Square Enix چیزی فراتر از صرفاً جهش بر روی ارز دیجیتال هستند. من تأکید کردم که من یک چشم انداز بلند مدت دارم تا بلندمدت. بازی‌های Play-to-Earn مبتنی بر بلاک چین (P2E):

ما یک دیدگاه مشترک برای بلاک چین در سطح اجرایی داریم. آنها اینطور نیستند. [want to] آن سیاست را تغییر دهید آنها واقعاً پذیرش آینده بلاک چین را درک می کنند. آنها فقط به نتیجه نهایی فکر نمی کنند، بلکه می خواهند آینده را بسازند. [of gaming]”

Bandai Namco عناوین محبوبی مانند Tekken و Pac-Man را توسعه داده است، مشهورترین عنوان سگا به طور کلی Sonic the Hedgehog در نظر گرفته می شود و Square Enix توسعه دهنده فرنچایز بسیار محبوب Final Fantasy است.

وقتی از این سوال پرسیده شد که آیا این شرکت‌ها در نظر دارند فناوری بلاک چین را در فرنچایز بازی‌های فعلی خود ادغام کنند، ماتسوبارا در ابتدا پیشنهاد کرد که به‌جای آن به دنبال توسعه بازی‌های بلاک چین جدید هستند.

او گفت که این یک مدل کاملاً «جدید» برای بازی است، بنابراین قبل از اینکه این شرکت‌های بزرگ به یکپارچگی گسترده‌تر بلاک چین با بازی‌های سنتی نگاه کنند، به زمان بیشتری برای بلوغ نیاز دارد.

زمانی که یک مدل تثبیت می شود، پایدار، موفق و قدرتمند می شود. [popular] IP اضافه شده است.”

ماتسوبرا با نگاهی به آنچه که در بازی های بلاک چین باید بهبود یابد، خاطرنشان کرد که “مشکل بزرگ” تا کنون این است که بسیاری از پروژه ها بیش از حد به قیمت توکن های درون بازی متکی هستند. در نتیجه، تقاضا برای “حدس زدن” بیشتر است. نسبت به خود گیم پلی

او در ادامه خاطرنشان کرد که این پروژه در طول زمان «تعدیل‌هایی» را انجام خواهد داد تا شاید با بهبود تجربه کلی بازی، هیپ واقعی برای خود بازی ایجاد شود.

مربوط: دولت ژاپن برای پاداش دادن به کار دولت محلی، NFT صادر می کند

این بازتاب احساسات مشابه با سازنده بازی مستقر در استرالیا، Luke Sillay، مدیر انجمن اصلی در استودیو Blowfish، یکی از شرکت‌های تابعه Animoca Brands، که او نیز در این رویداد حضور داشت، بود.

در مصاحبه ای با Cointelegraph، Silay تاکید کرد که افراد بیشتری به جای تلاش برای کسب توکن، به دنبال بازی هایی هستند که در واقع «بازی سرگرم کننده» هستند.

بلاک چین اثبات سهام Oasys مستقیماً برای بازی است و به طور آزمایشی برای راه اندازی رسمی شبکه اصلی در ماه های باقی مانده از سال جاری تنظیم شده است. ماتسوبارا همچنین اشاره کرد که بازی شریک نام بزرگ احتمالا سال آینده معرفی خواهد شد.

با نگاهی به خارج از ژاپن، شرکت‌های بزرگ بازی‌سازی غربی مانند توسعه‌دهنده Fortnite Epic Games اخیراً قرار گرفتن در معرض بازی‌های بلاک چین را افزایش داده‌اند. هفته گذشته، فروشگاه Epic Games یک بازی رایگان NFT جدید به نام Blankos Block Party از Mythical Games را منتشر کرد.

این اقدام پس از اظهارات در ماه ژوئیه توسط تیم سوینی، مدیر عامل Epic Games صورت گرفت که گفت شرکت او “هیچ وقت” ادغام NFT در بازی هایی مانند Minecraft مایکروسافت را ممنوع نخواهد کرد.

نویسنده: Brian Quarmby

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا