اتریومبازی کشاورزی پیکسل ها– محبوب ترین بازی رمزنگاری خیر ساخته شده بر روی تلگرام– به تازگی یک به روز رسانی عظیم فصل ۲ را در این هفته منتشر کرد که به طور قابل توجهی همه چیز را تکان داد. اما در نگاه اول متوجه نخواهید شد.
لوک بارویکوفسکی، بنیانگذار Pixels، میگوید: «زندگی روزمره همه در بازی کاملاً تغییر میکند. رمزگشایی قبل از راه اندازی
Pixels حال و هوای جذابی را که عنوان بازی منتقل می کند حفظ می کند. و منصفانه است که بگوییم که گیم پلی قبلی با بازیکنان زیادی روبرو شد و تنها در چند ماه گذشته میلیون ها کاربر را به خود جذب کرد. اما برای بارویکوفسکی و تیمش، این تلاشی است برای “در اصل برخی از مشکلاتی که در طول دو سال اخیر ساخت بازی زنده با آن روبرو بودهایم” رفع شود.
به طور کلی، فصل ۲ تلاشی است برای دادن عمق بسیار بیشتر به پیکسل ها. مثل او قبل بحث شده با رمزگشایی در فوریهپیکسل ها کمبود را در سرتاسر اقتصاد معرفی کردند و حس پیشرفت را در «سطوح» مختلف ابزارها اضافه کردند.
این باعث می شود بازی در شبکه بازی اتریوم اجرا شود رونیناو گفت – بیشتر شبیه یک بازی نقش آفرینی آنلاین چند نفره (MMORPG) است، “شبیه به Runescape یا Ragnarok Online.”
عواملی که یک بازی رایگان را که هر کسی میتواند وارد آن شود، متمایز میکند و مزایای باارزش فزاینده داشتن یکی از تنها ۵۰۰۰ قطعه زمین NFT مربوط به این موضوع است. مالکان اکنون می توانند از منابع استخراج شده از زمین های خود بهره مند شوند، که بر نحوه عملکرد اصناف تحت مدیریت بازیکنان و ایفای نقش خود در بازی آنلاین تأثیر می گذارد.
در فصل ۲، Barwikowski گفت که Pixels “شروع به توزیع مجدد درآمد بیشتر به بازیکنان پیشرفته تر خواهد کرد” – به این معنی که کسانی که زمان زیادی را برای بازی سرمایه گذاری کرده اند شانس بیشتری برای کسب توکن های PIXEL نسبت به افراد تازه کار و آماتور خواهند داشت. .
در عین حال، Pixels نمیخواهد جذابیت اصلی بازی را برای بازیکنان جدید از بین ببرد، و برای کاربران رایگان نیز پیشرفتهایی مانند «مزرعههای مشخصات» قابل ارتقا وجود دارد. اما همه اینها هنوز در حال پیشرفت است، زیرا او میخواهد به ساخت عمومی و اصلاح بازی ادامه دهد، زیرا بازیکنان بازخورد ارائه میدهند.
او قبل از شروع به کار گفت: «چیزی که جالب است این است که ما نمی دانیم متاگیم قرار است چه باشد. این نیز بخشی از آزمایشات است. طی یک یا دو ماه آینده پس از انتشار، تیم اساساً برای انجام عملیات های زنده بسیار آماده خواهد بود.”
درد در حال رشد
گیمرها بسیار پرشور و خوش صدا هستند. چند ساعت پس از راهاندازی فصل ۲ در اوایل این هفته، Pixels قبلاً در مورد تعداد بازیکنان PIXEL که میتوانستند به دست بیاورند و سرعت تخلیه انرژی بازیکنان شکایت کرده بودند. از آن زمان، این تیم چندین وصله برای رسیدگی به شکایات رایج و ایجاد تغییرات بزرگتر برای بازیکنان منتشر کرده است.
بارویکوفسکی اذعان کرد که حل چنین مشکلاتی در لحظه و ایجاد در زمان واقعی بسیار دشوارتر شده است که Pixels پس از تغییر به رونین در پاییز گذشته شاهد رشد انفجاری بود.
و او اعتراف کرد که موفقیت ناگهانی بازی برای مدت کوتاهی او را متقاعد کرد که استارتاپ باید “حرفه ای” شود و گام های آهسته تر و آگاهانه تری بردارد. اما این اتمسفر کاملاً با روشی که پیکسلها قبل از رونق کار میکردند مغایرت داشت، و او به سرعت متوجه شد که این جو آینده نیست – صرف نظر از حجم مخاطب.
او گفت: “برای یک دقیقه فکر اشتباهی داشتم: ما باید چند بخش از بازی را حرفه ای کنیم و باید بیشتر شبیه یک شرکت بزرگ باشیم زیرا این همه توجه را داریم.” “من فقط در ماه گذشته پیشرفتی در جنبه های خود داشتم، جایی که فکر کردم، “صبر کنید، در واقع این روش اشتباهی برای نگاه کردن به آن است.”
فصل دوم Pixels «سه یا چهار ماه دیرتر از آنچه ما میخواستیم» راهاندازی شد، که او میگوید – اکنون در وضعیت ذهنی مناسب – «سطح غیرقابل قبولی از سرعت است».
برای جبران، بارویکوفسکی قصد دارد تیمش را تا حد امکان لاغر نگه دارد (در حال حاضر تخمین زده میشود که ۱۹ کارمند تمام وقت دارد) و حتی سریعتر تکرار کند، و تلاش میکند «ذهنیت گاوچرانی» را که او از آن حمایت میکند، حفظ کند. یکی از موفق ترین بازی هایی که تا به حال در بلاک چین ساخته شده است.
او قبل از عرضه گفت: «اگر یک ماه طول بکشد تا یک پچ را منتشر کنیم، این خیلی طولانی است. ما اعتماد بازیکنان را از دست خواهیم داد. اگر میخواهیم انتظارات بازیکنانمان را برآورده کنیم، باید چندین بار در هفته بهروزرسانیها را منتشر کنیم.”
با قضاوت در دو روز گذشته پس از راه اندازی فصل ۲، به نظر می رسد که Barwikowski و تیمش انتظار ایجاد تغییرات مداوم را برآورده می کنند. بدون شک دیوانه کننده است، اما همه چیز را هم برای سازندگان و هم برای بازیکنان جالب نگه می دارد.
او گفت: «این نقطه بالایی است که ما برای خود تعیین کردهایم. اما من فکر می کنم این چیزی است که همه ما در یک تیم می خواهیم زیرا سرگرم کننده تر است، درست است؟ خیلی کمتر خسته کننده است.”
ویرایش شده توسط رایان اوزاوا.
پیروزی تضمین شده خبرنامه
جدیدترین اخبار بازی Web3 را دریافت کنید، مستقیماً از استودیوهای بازی و تأثیرگذاران صنعت بشنوید و از شرکای ما پاداش دریافت کنید.