اخبار ارز دیجیتال

بازی‌های NFT بهتر از بازی‌های «money in, no money out» هستند: Polygon’s Urvit Goel

مدل کسب‌وکار بازی‌های NFT می‌تواند نوآوری قانع‌کننده‌ای باشد زیرا ناشران بازی اجازه می‌دهند عناوین بیشتری در بلاک چین بازی شوند.

Urvit Goel، معاون توسعه تجارت جهانی Polygon برای بازی‌ها، معتقد است که بازی‌هایی که توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را ادغام می‌کنند، مزیت طبیعی نسبت به بازی‌های سنتی خواهند داشت، جایی که کاربران نمی‌توانند آیتم‌های درون بازی را بفروشند. من اینجا هستم.

گوئل هفته گذشته صراحتاً با Cointelegraph در سئول در مورد تلاش های Polygon (MATIC) برای محبوبیت بازی های NFT و اینکه چرا ناشران کره ای بازی مانند Neowiz و Nexon با سر و صدا به میدان برنج می پرند صحبت کرد.

یکی از استدلال های اصلی گوئل این است که مدل کسب و کار سنتی که بازی های NFT با آن رقابت می کنند ممکن است ذاتا ضعیف باشد. در بازی‌های سنتی، کاربران معمولاً آیتم‌های درون بازی را با پول واقعی خریداری می‌کنند، اما نمی‌توانند آن آیتم‌ها را بفروشند تا ارزش دلار خود را پس بگیرند.

با این حال، بیشتر بازی‌های موجود در فضای Gaming Finance (GameFi) به کاربران این امکان را می‌دهند که آیتم‌هایی را به‌عنوان توکن‌های غیرقابل تعویض خریداری کنند و پس از پایان بازی، آنها را بفروشند. گوئل مدل سنتی را «پول در، بدون پول خارج» نامید و تأکید کرد که گیمرها باید بتوانند حداقل مقداری از ارزش دلاری را که در بازی صرف می‌کنند، پس بگیرند.

ما فقط می‌خواهیم کاربران مالک محتوایی باشند که خریداری می‌کنند. […] اما حتی اگر یک پنی هم پس بگیرید، بهتر از هیچ است، درست است؟

گوئل گفت که نشانه‌های واضحی دیده است که نشان می‌دهد ناشران بازی‌های سنتی در حال آماده‌سازی یک فشار بزرگ برای GameFi هستند، از جمله غول بازی‌سازی کره جنوبی Nexon که صاحب عنوان MapleStory است. در ماه ژوئن، ما اعلام کردیم که نسخه هایی از عناوین پرچمدار خود را به صورت زنجیره ای ارائه خواهیم کرد. maplestory n به گزارش رسانه خبری بازی mmorpg،

Polygon همچنین با Neowiz کره برای زنجیره عناوین جدید و موجود شریک شده است.

او گفت که ورود چنین بازیگران بزرگی یک “اثر دومینوی کوچک” در صنعت ایجاد می کند تا “نشان دهد که آنها هنوز نوآور هستند.” و ضمناً روسای شرکت های بزرگی که وارد صنعت می شوند باید اعتماد زیادی به این فناوری داشته باشند.

این توسعه دهندگان برای اجرای یک کسب و کار موفق نیازی به تکیه بر بلاک چین ندارند. آنها در حال حاضر صدها میلیون، اگر نگوییم میلیاردها دلار، از تیم سازی وب سنتی درآمد کسب می کنند. افزایش می یابد.

افکار گوئل در مورد بازی ها و بلاک چین با آنتونی یون از ROK Capital همخوانی دارد که به کوین تلگراف گفت که هزینه بازی و ارزهای رمزنگاری شده “مناسب طبیعی” برای ناشران هستند.

مربوط: توسعه‌دهنده بازی توضیح می‌دهد که چرا بلاک چین باید در بازی‌های P2E «نامرئی» باشد: KBW 2022

بخشی از اعتماد گوئل به آینده درخشان بازی‌های NFT و GameFi ناشی از سر و صدا در جامعه است. او گفت که هیچ داده سختی برای حمایت از نظر خود ندارد، اما گفت که بسیاری از افراد در جامعه بزرگ او با “میلیون ها دنبال کننده” از محصولات جدید بازی که به این کانال می آیند هیجان زده هستند. او معتقد است.

از نظر من، داده‌ها به مراتب بهتر از مقاله‌ای که توسط یک روزنامه‌نگار نوشته شده است در مورد اینکه چرا NFT‌های «X» بهتر هستند صحبت می‌کنند.»

نویسنده: Brian Newar

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا