بنیانگذار Crypto Unicorns: بازیهای P2E در یک “مرحله بلوغ” طولانی هستند
آرون بایرشمیت، بنیانگذار کریپتو یونیکورنز، در مورد NFT Steez و اجزای کلیدی بازی های بلاک چین مورد نیاز برای ایجاد یک بازی پایدار در بازی و اقتصاد درآمد صحبت می کند.
از آنجایی که هیاهوی بازیها و پلتفرمهای Play-to-Earn (P2E) در اوایل سال ۲۰۲۲ کاهش مییابد، شرکتکنندگان Web3 شروع به تأکید بر نیاز به «سرگرمتر کردن» بازیها و کمتر جهتگیری مالی کردند.
در آخرین قسمت از NFT Steez، آلیسا اکسپوسیتو و ری سالموند با آرون بایرشمیت، مدیرعامل لاگونا گیمز و بنیانگذار کریپتو یونیکورنز درباره پایداری در بازی های بلاک چین متمرکز بر P2E صحبت می کنند.
برای Beierschmitt، تکامل از یک مدل بازی و کسب درآمد به یک مدل بازی و کسب درآمد نشان می دهد که هنوز آزمایش و بلوغ در این بازی ها وجود دارد. بایرشمیت می گوید: با این حال، فناوری بلاک چین، رمزنگاریها و گیمرها را قادر میسازد تا بازی کنند، مالکیت خود را داشته باشند و به طور بالقوه از این مدلهای بازی و کسب درآمد کسب درآمد کنند.
تغییر پارادایم و احساسات در بازی P2E
بایرشمیت با توجه به تغییر احساسات پیرامون P2E و نحوه نزدیک شدن کریپتو یونیکورن ها به آن، گفت که برای جذب کاربران بیشتر، “حلقه های بازی مبتنی بر مهارت” و “شبیه سازی های کشاورزی اقتصادی” را در زمان واقعی اضافه کرده است. پایداری.” به آن اکوسیستم به گفته Beierschmitt، این حلقه های بازی نه تنها باید از نظر شکل و عملکرد مشابه باشند، بلکه باید برای بازیکن سرگرم کننده و جذاب باشند.
با این حال، او همچنین اذعان کرد که بازیهای مبتنی بر بلاک چین برای همه مناسب نیستند و جمعیت هدف کریپتو یونیکورنز به بومیهای کریپتو نزدیکتر است.
Beierschmitt گفت: «همسویی انگیزههای بازی آزاد» برای توسعهدهندگان برای استخراج حداکثر ارزش از تعداد کمی از بازیکنان آزاد وجود ندارد. این عدم تطابق یک «عدم تطابق پارادایم» ایجاد می کند. این به بازی های Web3 اجازه می دهد تا بازیکنان به سطوح جدیدی از استقلال و مالکیت بر آیتم ها، دارایی ها و مهارت های درون بازی دست یابند.
برای Beierschmitt، این چیزی است که مدل بازی و برد را “قانع کننده” می کند. بازیکنان ممکن است آنها را در طول مسیر در حالی که بازی های مورد علاقه خود را انجام می دهند، به دست آورند. Web3 نه تنها منشأ و مالکیت بازیکن را قادر میسازد، بلکه مدل حاکمیتی آن به بازیکنان و شرکتکنندگان این امکان را میدهد تا «مدیریت بازی، اکوسیستم و IP را داشته باشند». [intellectual property]بایرشمیت گفت.
مطالب مرتبط: Crypto Raiders توضیح می دهد که چگونه بازی های بلاک چین کاربران جدید را به Web3 جذب می کند
اقتصاد درون بازی یک کار در حال پیشرفت است
ثابت شده است که اقتصاد درون بازی مانعی برای اکثر بازیهای بازی و کسب درآمد است. بایرشمیت در بحث عواملی که برای پایداری اقتصاد درون بازی در درازمدت لازم است، توضیح داد که یکی از عواملی که به آن کمک می کند، پویایی بین بازیکنان منفعل و فعال است. بازیکنان منفعل کسانی هستند که روی بازیکنان فعال سرمایه گذاری می کنند تا خود را در بازی بهبود بخشند.
با این حال، Beierschmidt تاکید کرد که برای پایداری این پویایی، باید یک “حلقه بازی مبتنی بر مهارت” و “token sinnk” اجرا شود. زیرا این کار بازیکنان را به اقتصاد و اکوسیستم بازمی گرداند. همانطور که Beierschmitt اشاره کرد، بیشتر بازیهای بازی و کسب درآمد هنوز انتقال از «مرحله رشد» به «مرحله بالغ» را طبقهبندی میکنند، اما او معتقد است که «آینده در چند روز آینده روشن است!»
برای بحث بیشتر با آرون بایرشمیت حتما قسمت کامل را گوش کنید. NFT Steez آن را در صفحه پادکست جدید Cointelegraph یا در Spotify، Apple Podcasts، Google Podcasts یا TuneIn بررسی کنید.
دیدگاه ها، افکار و نظرات بیان شده در این پادکست فقط مربوط به شرکت کنندگان است و لزوماً منعکس کننده یا بیانگر دیدگاه ها یا نظرات Cointelegraph نیست.
نویسنده: Alyssa Exposito