Neon Machine، استودیو سازنده شوتر Shrapnel مبتنی بر Avalanche، به طور انحصاری صحبت کرد رمزگشایی این شرکت قبل از عرضه بازی رایگان در سال ۲۰۲۵ چندین تغییر در رهبری ایجاد کرده است، از جمله انتصاب یک مدیر عامل جدید.
کن راسمن، ۲۰ سال کهنه کار صنعت بازی های ویدیویی که سال های زیادی را در بخش ایکس باکس مایکروسافت گذرانده و روی بازی هایی مانند Halo Wars و Sunset Overdrive کار کرده است، نقش مدیر عامل شرکت Neon Machine را بر عهده گرفته و به Shrapnel کمک می کند تا به سمت عرضه عمومی کامل آن حرکت کند. .
مارک لانگ، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل سابق Neon Machine، به یک نقش مشاوره منتقل شده است و به حمایت از استودیو از طریق انتقال رهبری ادامه خواهد داد. لانگ در بیانیه خود به تاریخچه Rosman در تهیه و پشتیبانی از بازی های زنده برای عناوین مطرح اشاره کرد.
لانگ گفت: «زمانی که Shrapnel را در سال ۲۰۲۰ راهاندازی کردیم، رویایی داشتیم که قالب چرخه توسعه بازیهای سنتی را بشکنیم و یک شوتر با کالیبر بلاک باستر ایجاد کنیم که در آن بازیکنان بازی را شکل میدهند و واقعاً صاحب خلاقیتهای خود میشوند. اکنون که به پرتاب ترکش نزدیک میشویم، زمان رهبری جدید فرا رسیده است.»
در حالی که Rosman به طور کلی Neon Machine را رهبری خواهد کرد، Dave Johnson پروژه Shrapnel را رهبری خواهد کرد و Don Norbury – CTO Neon Machine و رئیس سابق استودیوی Shrapnel – بر مجموعه ابزارهای توسعه بازی Web3 Moonshot نظارت خواهد کرد.
هنگامی که از او پرسیده شد که چه چیزی باعث تغییر رهبری شده است، سخنگوی Neon Machine به لزوم سازگاری استودیو در طول چرخه توسعه طولانی بازی اشاره کرد.
این سخنگوی گفت: “برای راه اندازی، تیم بازی باید تا حد امکان بر روی اجرا تمرکز کند.” برای ما، این شامل عملیات جهانی بلادرنگ، مکانیک حفظ، توسعه ویژگیهای درون بازی و بازار، مشارکتهای جدید و موارد دیگر میشود.»
این نماینده افزود: «کن یکی از بهترینها در کسب و کار در این نوع اجرای منظم است و سابقه ثابتی در اداره استودیوهای AAA و انتشار بازیهای AAA برای دههها دارد». “مارک هنوز در حال ارائه مشاوره است و کن در حال حاضر کل تیم مثبت است و برای رسیدن به اهداف راه اندازی ما سخت کار می کند.”
در پس زمینه تغییر در رهبری، Neon Machine صحبت کرد رمزگشایی که این شرکت در یک دور به رهبری صندوق اکوسیستم Blizzard Avalanche در حال جمعآوری بودجه جدید است. Griffin Gaming Partners و Polychain Capital نیز در این پروژه مشارکت دارند.
این استودیو قصد دارد اطلاعات کامل جمع آوری کمک های مالی را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۵ فاش کند. Neon Machine آخرین جمع آوری کمک مالی خود را در اکتبر ۲۰۲۳ با دور ۲۰ میلیون دلاری توسط Polychain اعلام کرد.
Shrapnel یک بازی تیراندازی اول شخص برای رایانه شخصی است که بر امنیت و استخراج منابع در طول مسابقات آنلاین رقابتی تمرکز دارد. این بازی در ماه فوریه در فروشگاه Epic Games در Early Access منتشر شد و به بازیکنان اجازه میدهد با ادامه توسعه بازی، دسترسی داشته باشند و در رویدادهای زمان محدود شرکت کنند.
✦ حالت بازی جدید ✦
ما هیجان زده هستیم که اعلام کنیم در حال کار بر روی یک حالت جدید هستیم که اکشن را نزدیکتر می کند و لحظات دلخراش مورد علاقه شما را تقویت می کند!
➜ تیم خود را تشکیل دهید ➜ سیگما را جمع آوری کرده و ذخیره کنید ➜ از منابع خود محافظت کنید یا منابع دشمن را بدزدید ➜ توانایی های جدید سیگما ➜ یک … pic.twitter.com/Q7FdsnEUQM
این بازی بر روی دارایی های بلاک چین Avalanche ساخته شده است، جایی که Neon Machine یک نمونه اختصاصی به نام L1 (که قبلاً یک زیرشبکه) برای بازی راه اندازی کرده است. توکن SHRAP در حال حاضر وجود دارد و بازی شامل NFT ها می شود که دارایی های منحصر به فرد هستند، از جمله مواردی که توسط بازیکنان در بازی ایجاد می شود.
تغییر رهبری نئون ماشین همچنین در بحبوحه نبرد حقوقی مداوم با سهامدار عمده Cort Giavaron، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری 4D Factory رخ می دهد، که بنیانگذاران استودیو ادعا کردند که در نوامبر ۲۰۲۳ یک “کودتا” برای تصاحب استودیو انجام دادند.
جیوارونه به نوبه خود گفت که مدیریت استودیو ناصادق شده و از همکاری با هیئت مدیره خودداری کرده است.
Neon Machine این هفته از اظهار نظر در مورد وضعیت فعلی شکایت خودداری کرد، اما گفت امیدوار است در سه ماهه اول سال ۲۰۲۵ به روز رسانی شود.
یکی از سخنگویان استودیو گفت: «این موضوع تیم را از ساخت بهترین بازی ممکن منحرف نمیکند.
ویرایش شده توسط سباستین سینکلر
پیروزی تضمین شده خبرنامه
جدیدترین اخبار بازی Web3 را دریافت کنید، مستقیماً از استودیوهای بازی و تأثیرگذاران صنعت بشنوید و از شرکای ما پاداش دریافت کنید.