Fableborne در حال انتقال از Avalanche به شبکه بازی Ethereum Ronin است – دلیل آن این است – Transcribe
استودیو سازنده بازی موبایل Fableborne اعلام کرده است که این بازی را از Avalanche به اتریوم شبکه مقیاس بندی زنجیره جانبی رونینبا توسعه دهندگان جامعه بازی قوی رونین به عنوان دلیل این تغییر.
Fableborne یک بازی چندنفره موبایل است که گیم پلی نقش آفرینی را با استراتژی ساخت پایه ترکیب می کند تا یک بازی رقابتی ایجاد کند که می تواند در «جلسات کوتاه و آسان» بازی شود. دو دوره از آزمایش بتای باز، به نام فصل، تکمیل شده است، که در طی آن توسعه دهندگان می گویند که آنها شاهد “رشد انفجاری” بوده اند.
کام پونیا، بنیانگذار و مدیرعامل Pixion Games در این باره صحبت کرد. رمزگشایی که Fableborne در فصل دوم خود بیش از ۱۰۰۰۰۰ بازیکن با نرخ نگهداری بالای ۱۸ ساعت در هفته به طور متوسط برای هر بازیکن داشت.
Fableborne در ابتدا در بالای آن ساخته شد بهمن اما قبل از فصل سوم، Pixion Games اعلام کرد که به فصل سوم تغییر خواهد کرد اسکای ماویسمتصدی شبکه بازی رونین.
“[Ronin] ما یک جامعه پرشور داریم که از شما استقبال میکند و میتوانیم چیزهای زیادی از این جامعه بیاموزیم.» پونیا در توضیح دلیل مهاجرت Fableborne گفت. “من فکر می کنم فرصت پیوستن به این انجمن برای استودیو بسیار مهم خواهد بود.”
Sky Mavis و حامیانش آن را “اثر رونین“، ادعا می کند که بازی هایی که به شبکه ملحق می شوند، به لطف چنین جامعه پرشوری پیرامون بازی هایی مانند Axie Infinity و Pixels، نرخ رشد چشمگیری را مشاهده می کنند. خود بازی بعدی در سال ۲۰۲۳ با قیمت زمین NFT به رونین منتقل شد. پرش ۳۰۰% بعد از حرکت
Sky Mavis نیز استودیو پشت سر است Axi Infinityیکی از اولین بازی های Web3 که در سال ۲۰۲۱ شروع به کار کرد و میلیاردها دلار در حجم معاملات NFT ایجاد کرد. اما این موفقیت بدون دشواری، به عنوان بازی آمده است اقتصاد شکست خورد و منجر به انتقادات گسترده ای از مدل بازی برای کسب درآمد شد. اکنون Sky Mavis درس های خود را به موج بعدی توسعه دهندگان منتقل می کند.
“اتصال به مخزن دانش Sky Mavis” [is also a factor]پونیا افزود. “من فکر نمی کنم اکوسیستم دیگری وجود داشته باشد که چنین تجربه ای را داشته باشد، به خصوص در بازی.”
این دانش قبل از فصل سوم Fableborne بسیار مهم خواهد بود، فصلی که وعده داده است بزرگترین فصل آن باشد زیرا عناصر رمزنگاری برای اولین بار به بازی اضافه خواهند شد.
پونیا توضیح داد: “تا به حال، این موضوع در مورد کامل کردن و یافتن حلقه اصلی سرگرم کننده بود.”
Fableborne هیچ دارایی را در Avalanche مستقر نکرده است و انتقال به Ronin را برای توسعه دهندگان و بازیکنان آسان کرده است.
در حال حاضر، Pixion Games همچنان در مورد جزئیات برنامه Web3 خود برای Fableborne صحبت می کند. اما بهطور کلی، پونیا گفت، قهرمانها و تجهیزات درونبازی تبدیل به NFT خواهند شد و همگی ویژگیهای منحصربهفردی برای سازگاری با سبکهای مختلف بازی خواهند داشت.
تاریخ رسمی برای فصل سوم هنوز مشخص نشده است، اما پونیا انتظار دارد که در هفته های آینده همراه با سایر اعلامیه های “واقعا هیجان انگیز” اعلام شود. طبق گفته پونیا، فصل سوم سه هفته زمان بازی را ارائه میکند و گام مهمی در جهت عرضه کامل Fableborne خواهد بود.
پونیا گفت: “ما یک هدف روشن داریم: تبدیل کردن Fableborne به یک موفقیت بزرگ و یک موفقیت در طبقه بندی.” رمزگشایی. و هر کاری که تا آن زمان انجام می دهیم توسط این ستاره شمالی تعیین می شود.
Pixion Games در حال برنامه ریزی برای عرضه کامل جهانی Fableborne در سال ۲۰۲۵ است. Pixion Games معتقد است که تجربه جمعی رونین و جامعه استقبال کننده به استودیو کمک می کند تا در مرحله نهایی به این هدف دست یابد.
پونیا گفت: “من همیشه می گویم: در وب ۳، شما می توانید ۱۰۰۰ آزمایش انجام دهید و باز هم شکست بخورید زیرا راه حل روشنی وجود ندارد.” «بنابراین میتوانیم واقعاً مفروضات خود را بررسی و آزمایش کنیم […] من معتقد نیستم که ما شریکی بهتر از رونین داریم.”
ویرایش شده توسط اندرو هیوارد
پیروزی تضمین شده خبرنامه
جدیدترین اخبار بازی Web3 را دریافت کنید، مستقیماً از استودیوهای بازی و تأثیرگذاران صنعت بشنوید و از شرکای ما پاداش دریافت کنید.
منبع: https://decrypt.co/291303/fableborne-moves-ethereum-gaming-network-ronin