🪂 ایردراپ‌ها

بازی اتریوم “Space Nation Online” اولین گام به سوی یک IP حماسی شبیه جنگ ستارگان است – رمزگشایی

Space Nation، یک فرنچایز تران‌مدیا رو به رشد، بازی نقش‌آفرینی آنلاین چندنفره خود (MMORPG) را به صورت نرم راه‌اندازی کرده است. ملت فضایی آنلاین زیرا او هدف بعدی شدن را می بیند جنگ ستارگان. توسعه دهندگان بر این باورند که بازی بلاک چین که به تازگی منتشر شده است، محور اصلی آی پی علمی تخیلی در حال گسترش آن خواهد بود.

Space Nation Online 12 هفته را در مرحله پرتاب نرم سپری می کند زیرا تیم دسترسی بازیکنان را محدود کرده و اقتصاد درون بازی را تثبیت می کند. هنگامی که همه چیز آماده شد، این بازی که بر روی شبکه مقیاس پذیر Ethereum Immutable zkEVM ساخته شده است، برای عرضه جهانی آماده خواهد شد که سعی خواهد کرد مخاطبان وب۲ گسترده تری را جذب کند.

MMO به عنوان مبنایی برای فرنچایز گسترده‌تر Space Nation، که مجموعه‌ای از انیمیشن‌های کوتاه، بازی‌های اسپین‌آف و یک سریال تلویزیونی در دست توسعه دارد، عمل خواهد کرد. در حالی که هدف این بازی علمی تخیلی جنگ ستارگان بعدی است، به نظر می رسد این بازی نسبت به MMORPG کلاسیک پیشرفت کرده است. World of Warcraft با تحقق اقتصاد مبتنی بر وب۳.

در Space Nation Online شما برای تسلط بر کهکشانی ها مبارزه می کنید. تصویر: ملت فضایی

یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Space Nation جروم وو قبلاً به عنوان مدیر ارشد پروژه در بلیزارد سرگرمی مسئول عملیات World of Warcraft در چین. از این رو، او معتقد است که تشخیص داده است که چه چیزی باعث می‌شود بازی‌های این ژانر پیشرفت کنند و کجا می‌توان آنها را بهبود بخشید.

او در حین کار در بلیزارد متوجه شد که بازیکنان از World of Warcraft شکایت دارند احساس کار کردم آنها ساعت ها را صرف انجام کارهای یکنواخت می کردند تا صف ها را کم کنند. اقتصاد Space Nation Online به دنبال بهبود این وضعیت با ایجاد بازده سرمایه گذاری بالا در این وظایف است، در حالی که کارهای سرگرم کننده و چالش برانگیزتر بازده بسیار کمتری دارند.

این بدان معنی است که بازیکنان می توانند مانند هر MMORPG دیگری بازی کنند، البته با پاداش های بیشتری برای مجموعه یکنواخت منابع، یا به سادگی آن منابع را از بازیکنان خریداری کنند تا روی جالب ترین قسمت های بازی تمرکز کنند.

“[Some people] من فقط می خواهم یک رهبر انجمن شوم، تیمم را به موفقیت هدایت کنم و سعی کنم فاتح کهکشان شوم. این افراد فقط برای سرگرمی بازی می کنند. رمزگشایی. “اما افراد زیادی هستند که می خواهند این کار را انجام دهند بازی برای کسب درآمد

برای مثال، معدنچیان می‌توانند ساعت‌ها به جمع‌آوری مواد معدنی بپردازند، که می‌توانند آن‌ها را به سایر افرادی که برای ساخت سلاح و کشتی به آنها نیاز دارند بفروشند. در عوض، ماینر ارز درون بازی دریافت می کند. CR که می تواند در هر زمان با پول فیات مبادله شود – به این معنی که کاربران می توانند بازی را برای کسب درآمد بدون تعامل مستقیم با فناوری Web3 بازی کنند.

MMORPG یک جامعه مجازی است. وو توضیح داد که انواع مختلفی از بازیکنان، افراد مختلف وجود دارد. یک تقسیم کار وجود دارد و بازیکنان در انتخاب پست‌هایی که می‌خواهند در آن‌ها حضور داشته باشند آزاد خواهند بود.»

هدف این تیم ایجاد یک اقتصاد مجازی میلیارد دلاری شبیه به World of Warcraft و سفر فانتزی به غربMMORPG چینی که الهام بخش مدل اقتصادی Space Nation Online بود. اما وو معتقد است که عناصر رمزنگاری آن آن را موثرتر می‌کنند.

وو گفت: یک بازی Web3 MMORPG وجود خواهد داشت که به همان سطح اقتصاد مجازی یا حتی بیشتر خواهد رسید. رمزگشایی. “من فکر می کنم این برای آینده جامعه بشری، برای آینده صنعت بازی بسیار مهم است. زیرا متاورز دیر یا زود خواهد آمد و [building] اقتصاد مجازی در یک جامعه مجازی واقعی بسیار خاص خواهد بود.»

همه اینها منجر به نبرد بین کهکشانی در جهان در حال توسعه ملت فضایی خواهد شد. اصناف سازماندهی شده توسط بازیکنان برای تصرف سیارات در تلاش برای تبدیل شدن به نیروی غالب در کهکشان به رقابت خواهند پرداخت. وو توضیح داد که نبردهای صنفی قبلی در طول بتای بسته بازی قبلاً شاهد نبردهای ۲۰۰ کشتی با یکدیگر بوده اند، اما او انتظار دارد که این نبردها با پرتاب نرم حماسی تر شوند.

اسکرین شات بازی آنلاین Space Nation هنگام کنترل یک سفینه فضایی.
برای تیم خود بجنگید تصویر: ملت فضایی.

در خوشه Telikos، یک کهکشان دور، Space Nation داستان پناه بردن بشر پس از نابودی منظومه شمسی توسط بیگانگان را روایت می کند. MMORPG در اینجا آغاز می شود که بازیکنان با یکدیگر، جناح های دشمن و بیگانگان بی شماری در تلاش برای استعمار کهکشان به امید راه اندازی مجدد تمدن می جنگند.

در حالی که تیم بر روی MMORPG “تمرکز” دارد، پیشرفت‌های دیگری نیز در پشت سر گذاشته شده است. اما تعدادی کارتون کوتاه قبلا منتشر شده است– با بازی Zoe، یکی از رمزگشایی شخصیت‌های مورد علاقه از آزمون پخش قبلی ما، و فیلمنامه‌ای برای یک برنامه تلویزیونی پیش درآمد در دست ساخت است رولاند امریشبه عنوان کارگردان فیلم های «دروازه ستارگان»، «۲۰۱۲» و «روز استقلال» شناخته می شود. این آغاز تلاش برای تبدیل شدن به نام کشور فضایی است.

زمانی که ایالات متحده و اتحاد جماهیر شوروی شروع به کار کردند [the Space Race during] وو گفت: «جنگ سرد، داستان های علمی تخیلی زیادی منتشر شد. “حالا با ایلان [Musk’s SpaceX] و Blue Origin با این همه موشک و ماهواره متاسفانه چیز جدیدی ظاهر نشده است [big sci-fi opera] IP. بنابراین فکر می کنم این یک فرصت عالی برای ما است.»

ویرایش شده توسط اندرو هیوارد

پیروزی تضمین شده خبرنامه

جدیدترین اخبار بازی Web3 را دریافت کنید، مستقیماً از استودیوهای بازی و تأثیرگذاران صنعت بشنوید و از شرکای ما پاداش دریافت کنید.

منبع: https://decrypt.co/283489/ethereum-game-space-nation-online-launch

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا