۵ به روز رسانی بزرگ که باید قبل از ترک دسترسی زودهنگام، از خط خارج شوید
Off the Grid تا کنون راه اندازی چشمگیر داشته است و در صدر جدول قرار گرفته و تعداد زیادی بازیکن را به دست آورده است. وقتی صحبت از بازی های کریپتو به میان می آید، این شاید بزرگترین راه اندازی تا به امروز باشد و جهان را در میان طرفداران بازی های رایج، که بسیاری از آنها از دخیل بودن بلاکچین بی اطلاع هستند، غرق در جهان کرده است. (برای منصفانه بودن، ارز دیجیتال هنوز به طور کامل یکپارچه نشده است.)
اما هیجان اولیه پیرامون راهاندازی شروع به خنک شدن کرده است و Gunzilla Games با چالش بزرگ بعدی خود روبرو میشود: بهبود و تکامل بازی برای حفظ بازیکنان. Off the Grid باید یک پایگاه بازیکن قوی داشته باشد و تا زمانی که آماده ترک دسترسی زودهنگام شود، به پیشرفت خود ادامه دهد، در غیر این صورت ممکن است فرصت تبدیل شدن به بازی را که مزایای بلاک چین را به طور کلی به دنیای بازی معرفی می کند، از دست بدهد.
بعد از گذراندن چند ساعت در بازی، متوجه چند چیز شدم که میتوان آنها را بهبود بخشید. اگر آنها به همان شکلی که هستند باقی بمانند، Off the Grid ممکن است برای حفظ پایگاه بازیکنان قابل توجهی دچار مشکل شود و دیگر هرگز به این سطح از محبوبیت نرسد. اما با توجه به اینکه دسترسی زودهنگام است، انتظار میرود که پیشرفتهایی در افق وجود داشته باشد – و در اینجا پنج مورد است که میخواهم به زودی ببینم.
شاخص های آسیب بهبود یافته را اضافه کنید
این، بدون شک، آزاردهنده ترین چیز در مورد Off the Grid تاکنون است.
تقریباً غیرممکن است که بدون نگاه کردن مستقیم به نوار سلامت کوچک در گوشه پایین صفحه، بدانید چقدر سلامتی برای شما باقی مانده است. نشانگرهای آسیب برای اینکه به شما بگویند چه زمانی تیر خورده اید خیلی خوب نیستند، اما حتی بدتر از آن هستند که به شما بگویند چقدر سلامتی برای شما باقی مانده است.
بازیهای دیگر از عناصر بصری مانند رنگ آمیزی لبههای صفحه یا سیاه و سفید کردن تصویر در هنگام نزدیک شدن به مرگ استفاده میکنند. این یک سیستم پیچیده نیست و احتمالاً راههای بهتری برای انجام آن وجود دارد، اما رویکرد فعلی Off the Grid قطعاً اینطور نیست.
یک کارت جدید اضافه کنید
این در نقشه راه Off the Grid برنامه ریزی شده است، اما به نظر من باید به سمت بالا حرکت کند زیرا پیشنهاد فعلی خیلی خوب نیست. به نظر می رسد در تلاشی برای انجام کاری متفاوت، نقشه اساساً فقط یک خط طولانی است… و در حالی که این یک ایده سرگرم کننده به نظر می رسد، در واقع آن را آزاردهنده تر می کند.
از آنجایی که نقشه بسیار نازک است، بعید است که دایره ها در هر دو طرف قرار گیرند، بنابراین دلیل کمی وجود دارد که تمام راه را تا انتهای نقشه ادامه دهیم. بهترین مکان برای سقوط تقریبا همیشه وسط است. یک نقشه سنتیتر میتوانست این مشکل را کاهش دهد، و طرح فعلی را میتوان به عنوان یک ایده سرگرمکننده یاد کرد که کاملاً به نتیجه نرسید.
دانلود را سخت تر کنید
بازیهای بتل رویال از شما میخواهد که روی پای خود فکر کنید و خود را با شرایط وفق دهید و یکی از زمینههای کلیدی برای این امر باید سلاحهایی باشد که باید استفاده کنید. اما در Off the Grid، راهاندازی تنظیم مجدد دنده آنقدر آسان است که تقریباً هرگز بدون آن نمیروم، و من در بازی کار کردهام تا مطمئن شوم که این کار باعث بهبود بازی من میشود.
کمی سختتر کردن آنها به طوری که هر بازیکنی که از ۵ دقیقه گذشته است حداکثر دنده خود را نداشته باشد، تنوع بسیار بیشتری به Off the Grid اضافه میکند و آن را سرگرمکنندهتر میکند. استفاده مجدد از همان ابزار به دلیل بهینه بودن، خسته کننده می شود، و ای کاش دلایل بیشتری برای غارت در اوایل بازی وجود داشت به غیر از یافتن هگز.
در سینما آرام باشید
این ادعا که Off the Grid دارای هر نوع مولفه بازیکن در مقابل محیط (PvE) است – به خصوص کمپین روایی وعده داده شده ۶۰ ساعته – با توجه به اینکه برای تجربه آن نیاز به بازی بازیکن در مقابل بازیکن (PvP) دارید، غیرصادقانه به نظر می رسد. من هم به این موضوع اهمیت نمی دادم. این موارد احتمالاً در آینده به طور کامل اجرا خواهند شد، اما در حال حاضر اجرای فعلی کمکی نمی کند.
کات صحنه های عجیب و غریبی که نوعی روایت را ایجاد می کنند، گیج کننده و خسته کننده هستند. وقتی یک بازی را شروع میکنم، میخواهم بیرون بروم و به مردم شلیک کنم، نه اینکه داستان عجیبی تعریف کنم که در نهایت برایم جالب نیست. آن را به عنوان یک گزینه اضافی بگذارید، آنها را روی صفحههایی قرار دهید که در اطراف نقشه بازی میکنند، اما مجبور به رد شدن از آنها در هر بازی من را خسته میکنم.
بازار را به روی همه باز کنید
در حال حاضر، اگر بخواهم اقلامی را در بازار بازیکن به بازیکن بفروشم، باید ۱۰ پوند (۱۲ دلار) در ماه برای عضویت حرفه ای بپردازم که شامل امتیازات دیگر نیز می شود. با توجه به موارد اضافی مانند پاس جنگی یا پوسته ها، این قیمت ظالمانه نیست. اما قفل کردن بازار در پشت دیوار پرداخت کمی ناعادلانه به نظر می رسد.
یک راه حل بسیار بهتر این است که از هر تراکنش در بازار کوتاهی کنید، و پس از آن که توکن GUN واقعاً فعال شد و بتوان آن را در صرافی ها خرید و فروخت، تیم می تواند آن را بسوزاند یا به بازیکنان بفروشد تا درآمد کسب کنند. .
محدود کردن توانایی فروش به بازیکنانی که هزینه اشتراک را پرداخت میکنند، در نهایت به معنای عدم تنوع در بازار است و برخی از فروشندگان احتمالاً پول زیادی به دست خواهند آورد. در مقابل، اکثر بازیکنان معمولی به سادگی مزاحم نمی شوند.
ویرایش شده توسط سباستین سینکلر
پیروزی تضمین شده خبرنامه
جدیدترین اخبار بازی Web3 را دریافت کنید، مستقیماً از استودیوهای بازی و تأثیرگذاران صنعت بشنوید و از شرکای ما پاداش دریافت کنید.
منبع: https://decrypt.co/287082/5-upgrades-off-the-grid-needs